Verf-afbladdeRAAR - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Sander en Daphne - WaarBenJij.nu Verf-afbladdeRAAR - Reisverslag uit Abu Dhabi, Verenigde Arabische Emiraten van Sander en Daphne - WaarBenJij.nu

Verf-afbladdeRAAR

Blijf op de hoogte en volg Sander en Daphne

06 Augustus 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Abu Dhabi

Hoi hoi daar zijn we al !

We staan nu en beetje te typen tussen rijke oliesjeiks en wandelende zware gewaden! We gaan nu wat eten zoeken in het snikhete land dat Verenigde arabische emiraten heet. Het is hier nu 50 graden en een uurtje of 21....HAHAH IJs is onze missie!

Over 6 uur vliegen we door naar jakarta.
De reis tot hier was super goed en comfortabel.

Liefs,

Sadaf

TON GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!! x

• 06 Augustus 2012 - 19:55

Selma:

whaaaaaaaa, daar staan jullie gewoon al:-) zo maf om te beseffen; vanmorgen gewoon nog saam aan de koffie en nu staan jullie op oliegrond!!!!! helemaal daar........

met jullie autootje is ook alles goed gegaan en het rijden en de op en afritjes en alles gewoon!!;-) (kmoest wel eerst natuurlijk toch weer even zoeken waar ie ookal weer stond.......;-)

nou dag dag lieffies maak er weer een fijne puike reis van en dompel je helemaal over in kokosolie het goede 'senang'
    smak smak
    sel.

• 06 Augustus 2012 - 21:25

Anneke En Ruud:

Dag lieve schatten, fijn al iets van jullie te horen.Hebben jullie al een ijtent gevonden? We wensen jullie een goede vlucht toe naar Jakarta en een goed toestel naar Sulawesie

• 06 Augustus 2012 - 23:13

Aardappel Anders:

HAAI lieve Sadaf! Heel leuk om nu al wat te horen van jullie (idd)! :-)
    IJJSSSSSS!!!!!!! nogmaaaal heeel veeeel plezier daar samen!! Dat jullie maar veel mooie lieve inspirerende mensen en dingen mogen tegen komen op jullie reis!!!
    Ik heb ook al zelfs in die korte tijd dat we elkaar nu niet hebben gezien weer t eeen en ander aan frappante dingen beleeft hoor!! RAAARRRrrrrr!!!!! :-p haha zie facebook! ;-) Zwaluw voor mn deur!!!!! :-pppp XXXX liefs knetterlul

• 06 Augustus 2012 - 23:18

Mirna:

Hey wereldreizigers,

Hebben jullie ijs gevonden en heeft het gesmaakt?
    Ik wens jullie heel veel plezier en zie jullie avonturen ongetwijfeld weer voorbij komen.

X Liefs Mir

• 07 Augustus 2012 - 01:45

Marianne:

Lieve Sadaf,

Owww jeeeee! Alweer helemaal aan de andere kant van de wereld! Gossie zo snel....Had ik jullie nu nog maar ff gebeld...;) Maar zo is leuk, om op de hoogte te blijven. Heeel veel plezier leukerds, dat gaat vast weer helemaal tegek worden. Wees voorzichtig enzo he, en lief voor elkaar, en ga lekker eten, cultuur snuiven, en iedereen stik-jaloers maken met mooie foto's en verhalen!

GENIET!!!! Life is generous!

Enneh...we gaan zwaaien he, in de lucht!":)

xx Marianne

• 07 Augustus 2012 - 14:22

Daniel En Sanne:

Xin Chao!!!

uit Hanoi! Hanoi is hier zo ontwikkeld we hebben gewoon n computer op onze kamer whaha...
    wij hebben morgen onze laatste dag in Hanoi en vliegen dan weer naar Amstrdam... Dus we gaan zo nog even Bia Hoi doen!

Heel veel fun jullie daaro!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 14 Augustus 2012 - 08:56

Jesss Uit Alice :

daaaag lieve sander en daf

Leuk dat jullie weer een reisverslag bijhouden!
    Abudabi as it is! Hebben jullie lekker genoten van jullie grote ice creams?
    sjezussss 50 graden, das is ja niet normaal meer...

Jullie zullen nu inmiddels wel aangekomen zijn in Jarkarta, whoeeeehoeee Indonesia!!!
    Super te gek. Sanne en ik hebben ons daar kostelijk vermaakt.
    Weten jullie al waar jullie precies heen willen?

Ik ben zeer benieuwd! en hou ons maar lekker op de hoogte van al jullie gekke avontuurlijke verhalen en foto's natuurlijk :)

In ongeveer drie weken gaan Cameron en ik naar Darwin. Dan zijn we heel dichtbij elkaar.
    Er zit alleen maar een kleine oceaan tussen. Misschien kunnen we ff zwaaien naar elkaar op het zelfde moment.
    Misschien kan ik wel ff over komen varen met een bootje naar Indonesia!

In elk geval super veel plezier en te gekke toffe avonturen.

Cheers! en take care

X Jess