Dagdag - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Sander en Daphne - WaarBenJij.nu Dagdag - Reisverslag uit Enschede, Nederland van Sander en Daphne - WaarBenJij.nu

Dagdag

Door: sadaf

Blijf op de hoogte en volg Sander en Daphne

17 September 2007 | Nederland, Enschede

Lieve vrienden & Familie,

Ja ja, we gaan op wereldreis! Nou ja wereldreis, we zullen ons beperken tot een bepaald gebied in de wereld; en we kiezen voor Zuid-Oost Azië.
Zoals de meeste van jullie inmiddels al wel weten, zullen wij 12 november samen vertrekken naar Azië en zullen in april, hopelijk ook sámen weer terugkomen!

Aanvankelijk was het plan om van Vietnam naar Tibet te trekken en onderweg een bezoekje te brengen aan Laos, Cambodja, Thailand, Myanmar (Birma) en Nepal.
Tja, wel wat optimistisch, wat we onszelf inmiddels ook gerealiseerd hebben. Bij nader inzien zullen we, wegens gebrek aan tijd, sowieso Nepal en Tibet moeten schrappen. Dat overigens niet betekent dat we deze droom nooit zullen verwezenlijken. Dromen zijn overigens altijd goed :)

Al met al; we zien wel waar we uitkomen. We blijven daar waar we het naar onze zin hebben en zullen vertrekken daar waar we het niet naar onze zin hebben, zo simpel!
We willen in ieder geval niet reizen om het reizen en niet continu als toeristen rondlopen en maar klikken met de camera. Hopelijk zullen we (waar het kan) deel uitmaken van de cultuur!

Omdat niets vaststaat en we dus ook geen adressen en/of telefoonnummers kunnen achterlaten, willen wij middels deze site contact met jullie houden en af en toe een teken van leven geven. En natuurlijk willen we ook weten hoe het met jullie gaat en wat Balkenende en Wilders hier allemaal voor rare dingen uitspoken!
Hopelijk komen we nog een keer in de gelegenheid om foto’s bij te voegen, maar dat zien we/jullie wel!

We gaan er vanuit iedereen nog te zien voor we vertrekken!
Mocht dit door omstandigheden niet zo zijn, dan zijn we in ieder geval ergens in april weer terug. De tijd gaat namelijk zooo veel sneller dan je denkt!

Wij hebben er in ieder geval heel veel zin in!
Tot ons volgende bericht!!

Liefs Sander & Daphne

  • 17 September 2007 - 18:08

    Sanne Zwollywood:

    Mooi man, Ik heb dr zin in om ook n keer n waarbenjj.nu soap te kunnen volgen en lekker zelf een winter in Nederland door te brengen. !! hahhahaha

  • 17 September 2007 - 18:16

    José:

    Ik vind het prima dat jullie vertrekken en ik wens jullie heel veel geluk, wijsheid, stoerheid en liefde toe maar oooh oooh Daphne je komt wel terug in Enschede hé.

    Ik wil je als collega echt niet kwijt.

  • 17 September 2007 - 18:17

    Jessica:

    heee toch een waarbenjij.nu site opgesteld. Leuk joh! Ik ben benieuwd naar jullie reisverhalen. Tis inderdaad ook wel is leuk om aan de andere kant te zitten. Ik hoop jullie zoiezo nog te zien voor die tijd. Ga jullie nog een afscheidsfeestje houden? En anders spreken we voor die tijd nog af!!

    Toedels jess

  • 17 September 2007 - 18:18

    Harrie:

    He stelletje terroristen, jullie kunnen zo naar China, daar loopt een deel van de bevolking ook zo rond heb ik van horen zeggen.

  • 17 September 2007 - 18:19

    Irene:

    HALLOOSS Daffie,

    Vind het echt super gaaf wat je gaat doen!! En zal je hier echt gaan missen..

    En je moet terug komen op de SD!! (zoals Joseetje al zei)

    Liefs Irene

  • 17 September 2007 - 18:23

    Jolien:

    Leuk :) ik zal al jullie verhaaltjes netjes helemaal gaan lezen!! Maar ik zie jullie sowieso nog want ik heb nog een stukkie zeep voor je, daf! Ik bel wel! x jo

  • 17 September 2007 - 20:32

    Roy:

    veeeeeeeeeeeet

  • 18 September 2007 - 07:28

    Wilma:

    Hey Daf en Sander,

    Wens jullie een te gek mooie tijd toe in ZO Azië,geniet ervan en kom gezond weer terug.Daf bij terug komst staan koffie en buro klaar in Enschede.Ik zal jou, je gezelligheid en humor missen.

  • 18 September 2007 - 09:21

    Naoual:

    Hey,
    Nou ik hoop dat jullie het leuk gaan hebben straks en dat jullie samen en heel terug komen. Ik vind het heel jammer dat je ons gaat verlaten op het werk, Daphne! Ik zal blijven staren naar je bureau tegenover mij. Misschien moet ik maar een ander plekje gaan zoeken! :)



  • 18 September 2007 - 16:42

    Ruud En Mama:

    We hebben het gelezen en fijn dat jullie een site hebben zodat we weten waar jullie zijn.Wil je laten weten of je deze reactie hebt gekregen?

  • 19 September 2007 - 14:27

    Pa En Ma:

    Leuke site.Kunnen we jullie als bezorgde ouders in ieder geval traceren. Veel succes met jullie voorbereidingen.

  • 21 September 2007 - 11:04

    Anne:

    Haaaaai mijn schatjes. oooooe you go girlL!!! Sanderde panderssalamanderrrrrrrrr hihahahahahahahahahaha we lof you!!!! met je grte kutten op pootjes van was!!! Lekker kneden, maar wat een mionnikenwerk zeg!!! DAMN!! ahahahahahahahah hee ik wil je zien, ik zit hiet opgesloten ook al lijkt dat misschien niet zo, ik ben nog steeds niet vrij om te vliegen of iom te staan waar ik wil, domme lui.. ofniedan!!! Hoezo IK ben ziek, kijk naar jezelf!! Spuit 11.. Hee dit is niet persoonlik naar jullie he SADAF!! Want jullie zijn liefffffffff dag poepoe!! je opoe ja. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXANNEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Luister en klijk naar het nieuws en kijk goed om je heen en zet het naar je eigen hand, doet er iemand stom geef hem of haar een okkernootje en blaas het weg!!! Wuif de ellende maar weg, flikker op daar mee... ik speel zel piano op mn toetsenbord zonder dat iemand daar iets van merkt ... niemand bergijpt mij he ne niemand.. niemand bastaat niet meer!1 hahaahahah hee TOT gauw ik weil feest vieren met jou en mn andere vriendinnen!! Ik zit hiero in Wggelds!!!!!! Wichelroede onder je roede. mazzeltovvvvvvvvvv Liefs van mij.. ik ben alTIET bie U! In ja hoofd ja! schatjepatatje had je watje? ja zekersdss hee sander,. leef je nog steds in de DIK voor mekaar show!!! mooi zo. groeten aan je hippie ouders , de hexvansierconflex.. met de rode lang e haren.. en tonnes tuin kabouter krijgt ook een kusssssssssssssssssssss dus!!! hee vet stuur mij ansichtkaarten als je in een ander land bent he, daar hou ik van!!! X An. Na! En .. ?& JA hOOR! :P

  • 22 September 2007 - 20:53

    Marianne:

    Heeej Zwerfkeitjes!
    Jemig, het wordt nu echt serieus he, vet zeg, echt heel heel gaaf. Ik ben zooo beniwued hoe jullie het allemaal gaan hebben, wat voor avonturen je mee maakt, en hoop dat je vol indrukken terug komt, om jaren op te teren en dan, alsnog, weer die kant op kunt om Tibet aan te doen:) Daar komen jullie ook nog wel! En dan de rest van de wereld! Zwerfkeitjes zei ik toch? Dus, die komen overal!

    Doe voorzichtig, alsjeblieft, en ik spreek jullie nog lang voor je weggaat.

    Hopelijk doet je klavertje het nog, plant hem als je gaat maar in de tuin daf:) En vergeet je badmutshond niet!;)

    Veel liefs aan jullie beide!
    Groetjes, Marianne

  • 23 September 2007 - 12:05

    Mama En Ruud:

    Gelukkig zijn we niet de enige bezorgde ouders heb ik gelezen vanuit Beilen.
    We gaan jullie wel met veel plezier uitzwaaien in Amsterdam want we wensen jullie een hele fijne reis toe.

  • 01 Oktober 2007 - 12:34

    Marja:

    Hallo Daf en Sander, leuke site hebben jullie gemaakt zeg. Kunnen we goed bekijken waar jullie zijn. Daphne, ik zal je missen met al je humor. Leuk dat je ons hebt uitgenodigd. Ik ben van de partij hoor, als je het goed vind natuurlijk.

    Groetjes, Marja

  • 10 Oktober 2007 - 16:13

    Maurieke:

    Leuk om al wat te kunnen lezen. Als ik dat zo heb ik zelf ook bijna weer zin om te gaan. Nou ik spreek je voordat je gaat zeker nog wel maar leuk dat je een site hebt jongen kunnen we je goed volgen!

  • 24 Oktober 2007 - 11:01

    Arno Kramer:

    Heel veel goeds en moois gewenst!!!

    Arno

  • 27 Oktober 2007 - 12:15

    Eikenlaan 5:

    haaai,
    Wij van eikenlaan 5 wensen jullie alvast heel veel plezier en geluk..
    Dat jullie maar veel van het land mogen zien, en veel mogen proeven
    Fijne reis, en tot ziens
    groetjes team en bewoners eikenlaan 5

  • 31 Oktober 2007 - 11:24

    Ytje:

    Lieve Daf,
    Bedankt voor je lieve kadootje, ik zet het poppetje op mijn nachtkastje en als het nodig is stop ik het onder mijn kussen, zo denk ik vaak aan jullie, tot zaterdag en alvast een goede reis samen.
    kus Ytje

  • 31 Oktober 2007 - 16:59

    Naoual:

    Hey Daphne,

    Wat lief dat je ons allemaal persoonlijk een kadootje hebt gegeven. Wat een schattig flesje, ik moet nog een leuk plekje uitkiezen waar die altijd zal blijven staan. Ik verheug me op zaterdag maar vind het ook weer niet leuk, want daarna zien we je waarschijnlijk echt niet meer. Misschien dat ik je nog een keer tegen kom bij de AH :-) Nou, tot zaterdag en bedankt!

  • 01 November 2007 - 19:17

    Annemarie:

    Hoi hoi.
    Bij deze wil ik jullie heel veel plezier wensen. Geniet ervan
    Time flighs when your having fun.
    Greetzzzz....

  • 01 November 2007 - 20:18

    Gerard :

    Salamander.

    Ik ga je missen op het werk

    Groetjes Gerard

  • 02 November 2007 - 09:08

    Janina:

    hee sandertje en daphne,
    ut olde wief zal ook ff wat schrijven...ben je veilig aangekomen gisteren ut leek wel of je gisteren al aan het trekken was...nou lekker ff nog bij komen van het harde werken en dan lekker op reis,goed man, see you saturday...neem je kadootjes mee ..ondankbaar ding.hahaha

  • 04 November 2007 - 14:15

    Annemiek Haring:

    Ha Sander en Daphne,

    Ga het maar helemaal opzuigen verwerken en er iets moois mee doen met al die aanstaande indrukken, mensen, natuur en nu nog ondefinieerbare dingen. De droom van zovelen gaan jullie lekker leven! Veel geluk en ook plezier! Ik ga jullie tocht zeker af en toe bekijken.
    En sander ik hoop je weer ergens tegen te komen in de toekomst.

    Annemiek


  • 06 November 2007 - 20:26

    Ria:

    Hoi Daphne,

    Nog heel erg bedankt voor je ontzettend lieve brief en cadeautje. Als het nodig is zal ik het ook echt gebruiken.

    Ik hoop dat jullie allebei een hele fijne tijd hebben.
    Vééél foto's maken die je dan weer aan ons kunt laten zien als je terug komt!:-)

    Liefs Ria

  • 11 November 2007 - 17:21

    Jappie 1000 MA:

    hey Sander & Daphne veel plezier! Zal vast een mooie tijd worden!

  • 12 November 2007 - 07:50

    G 1000MA:

    Yooooo tot over een half jaar dan maar Zendur. Veel plezier en we zullen een nrtje aan je opdragen tijdens een showtje. Grz. aan Daphne as well!

  • 12 November 2007 - 08:02

    Marieke:

    heey daf en sander...
    het is zo ver vandaag vertrekken jullie ik wens jullie vast een hele goede reis en heel veel geluk laat snel wat van jullie horen. xx marieke damian

  • 12 November 2007 - 10:56

    Selma:

    heg kut! toch te laat..... jullie zitten nu(??) dus lekker in het vliegtuig!!!! ik wou jullie dus nog even een ongelofelijk mooie, vette, te gekke, tijd toe wensen met alleen maar leuke mensen, waanzinnige indrukken en allemaal moois.

    hej suppper goeie tijd samen en geniet ten volle!!
    heel veel liefs selma
    ik zie jullie dan wel weer in april....;-)
    en zo af en toe hier heb ik begrepen;-))
    doeiii xx

  • 12 November 2007 - 19:24

    Dorien:

    Hallo Sander en Daphne

    Inmiddels zijn jullie al op weg naar jullie bestemming. Ik wens jullie heel veel plezier en veel geluk toe! Geniet van alles wat er komen gaat en ik zal zeker al jullie verhalen lezen. Sander tot in april!

    Liefs van een nieuwbakken mama
    Dorien
    (Met mij en de kleine gaat het goed je hoort en ziet het wel inapril ga je nu niet vervelen met baby verhalen hahah)

  • 13 November 2007 - 07:07

    Jolien:

    Jaaaaa jullie zullen er nu wel zo'n beetje zijn :) WAUW echt super!!

  • 13 November 2007 - 09:29

    Naoual:

    Jullie zijn er al geloof ik.
    Ben zo benieuwd hoe jullie wakker zijn geworden vanmorgen en waar jullie hebben geslapen.

  • 26 November 2007 - 17:00

    Jeffrey:

    Dat ziet er allemaal geinig uit :D Gaan jullie nog naar dat strand van The beach dat is daar toch ook ergens? Groetn Jeffrey!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Enschede

Sander en Daphne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 176
Totaal aantal bezoekers 36122

Voorgaande reizen:

07 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

vamos colombia!

06 Augustus 2012 - 04 September 2012

Indonesie

17 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

'Nokhoi Khor'

04 Oktober 2008 - 30 November -0001

Azië

30 November 2008 - 30 November -0001

Insha'Allah

30 November 2009 - 30 November -0001

Mojo

Landen bezocht: