vakantieman gezellig he? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sander en Daphne - WaarBenJij.nu vakantieman gezellig he? - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Sander en Daphne - WaarBenJij.nu

vakantieman gezellig he?

Door: sadaf

Blijf op de hoogte en volg Sander en Daphne

13 November 2007 | Thailand, Bangkok

Hallo Iedereen!!!!

We zijn veilig aangekomen!
We hebben net ons eerste thaise biertje gedronken in een 'meer dan een mens zich wensen kan' hostel! Lekker...
Daf haar pink is inmiddels al helemaal lek geprikt, dus dat belooft wat :)
Het betreft hier een aangename, edoch vochtige, klam en zuurstofloze warmte, maar WE ZITTEN IN FUCKING BANGKOK! dus wat maakt het uit!
Straks gaan we plat liggen, want er is geen betere lag dan een jetlag! (?)

Heel veel liefs en bedankt voor alle lieve berichtjes!

Sadaf

PS: er zit een haan voor ons raam in de boom te kraaien, heel hard en heel vaak, ook maakt hij zijn gekraai niet helemaal af. Volgens ons is dit een gehandicapte thaise haan! Foto volgt!

• 13 November 2007 - 11:42

Casper:

mooooi man,

ennu daphne al gewend aan de warmte?

grtzz

• 13 November 2007 - 11:50

Willem:

Groeten uit Ulft !!
    woehoe

• 13 November 2007 - 11:50

Sanne Zwollywood:

Yo yoooo Te gek dat jullie daar zijn.
    Want Nederland is ook maar Nederland en dr is nog niks veranderd ondertussen. dus veeel plezierrrrrrrr daar in BANKOK !

hugs Sanne

• 13 November 2007 - 11:58

Naoual:

Leuk om te horen dat jullie veilig zijn aangekomen en dat jullie het leuk vinden daar. Geniet er van en we horen nog wel weer wat van jullie.

• 13 November 2007 - 12:00

Wilma:

Hey Sadaf,

Super dat jullie veilig zijn aangekomen, geniet ervan en tot lees.
    Groetjes

• 13 November 2007 - 12:05

Timmy:

People! Ik dacht dat we hadden afgesproken bancock te verruirelen voor walibi flevo? Gaan we nu dingen achter mijn rug om doen? :p heeeel veel plezierrr! Xxx

• 13 November 2007 - 12:05

Ytje:

Fijn dat jullie klamme warmte hebben en wij een vochtige kou, slaap lekker en zoek de zon op!!!!!!!1

• 13 November 2007 - 12:20

Selma:

tjezus, bizar man!! maar te gek!!:-)ben erg benieuwd hoe alles voor het eerst op jullie netvlies gaat "vallen". de eerste indruk is er al:-))
    superr!!
    hej you go en own that town!!;-))liefs selma

• 13 November 2007 - 12:42

Mama En Ruud:

Fijn dat jullie goed en veilig zijn aangekomen.We wensen jullie veel plezier en rust goed uit.
    liefs van ons uit Ermelo

• 13 November 2007 - 12:48

Jessica:

Heee super duper dat jullie in bangkok zijn aangekomen. Dat hebben jullie snel gedaan.En cheers op jullie eerste thaise biertje!!! Tis hier ook erg vochtig in nl, maar dan erg koud.
    Geniet ervan!!!

Liefs Jess

• 13 November 2007 - 12:59

Tonnes:

enjoy the good life!!..
    greetz uut melbourne

• 13 November 2007 - 13:06

Jolien:

gaaf :) geniet ervan!! Maar eerst lekker bijslapen...

• 13 November 2007 - 13:32

Stefan:

he poeperdjes!!
    jullie zijn dr gewoon al. Hey, zullen hedy en ik ook die kant op komen? lijkt me gezellig! Hihi.
    En bewaar dat adres maar even van dat 'meer dan je wensen kan' klinkt goed. Ben enorm blij voor jullie!

Kus op jullie koppies Stefan

• 13 November 2007 - 15:44

Rasjaa:

hey boskabouter,

Supppper om te horen dat jullie veilig aan zijn gekomen...ennnuuh NUUU GENIETEN MAAAAR. veel liefs

• 13 November 2007 - 16:02

Ma En Pa:

Zo zonaanbidders,
    Blij te horen dat jullie goed aangekomen zijn.Leuk om te zien dat Tonnes ook al gereageerd heeft vanuit Melbourne.Wij gaan aan de spruitjes en jullie aan de rijst.
    Even kalm aan en dan er tegenaan.

liefs uit Beilen.

• 13 November 2007 - 18:05

Jurma:

heey dapne en sander ik wist helemaal niet dat jullie weg gingen toen ik hoorde dat jullie weg waren heeft aly me deze site gegeven..
    ik hoop dat alles goed gaat met jullie en als jullie (denk ut niet maar als jullie tonnes nog tegen komen) ook zeggen dat ik hem ook mis!!maar mischien leest ie dit ook wel.. maar ik vind het leuk dat jullie goed zijn aan gekomen... tuurlijk en ik hoop dat jullie snel terug komen..!!:P en tonnes en jullie daar niet blijven ik hoop dat jullie dapne sander en mischien wel tonnes het daar leuk hebben en geniet er van:D:D!!... en onthoud dat het niet leuk is zonder jullie m,n 2 broers zijn weg gelukkig ruben nog maar die 2 matjo,s:Pzijn hem wel mooi gepeert..:P!!
    nouw en dapne ik vind het ook niet leuk dat jij weg bent hoor..!!:D:P ;).. nouw wel egt genieten.....:P

veel liefs je nichtje jurmpie..

• 13 November 2007 - 19:26

Harrie:

Dat is snel gegaan, voor mijn gevoel zat ik net bij jullie aan het bier.
    Heb je al een tuktuk gekocht? Doe maar een diesel! Hey geniet van het fijne leven. Harrie

• 13 November 2007 - 19:36

Ruben:

hey broertje en natuurlijk daffie,

mooi dat jullie goed zijn aangekomen, geniet ervan!
    en heeft het zonnebanken geholpen?? haha

Groet Ruben

• 13 November 2007 - 23:42

Esther:

He Daphne,
    te gek dat jullie in Bangkok zijn,ik ben een beetje jaloers.
    Veel plezier!

• 14 November 2007 - 11:14

José:

Hallo allebeitjes,

Hartstikke fijn dat het goed gaat met jullie. Geniet er maar mooi van.
    kusje.

• 14 November 2007 - 11:27

Marieke :

mooi dat jullie goed zijn aangekomen.....
    en nou dafffffffffff bruin worden ......
    gr en veel plezier.........

• 14 November 2007 - 17:23

Esma:

heeeey!
    dus aangekomen!
    lekker weer daar zeker ! niet verbranden he!
    nu maar lekker relaxen en genieten !

liefs Esma

• 15 November 2007 - 16:08

Je Zus Esther:

Hoi daffie en sander,
    fijn om te lezen dat jullie aangekomen zijn. Rust maar lekker uit (ondanks die idiote aap) voordat jullie verder reizen! Liefs Es (en de mannelijke aanhangers)

• 16 November 2007 - 12:30

Chris:

Mooi dat de reis voorspoedig is verlopen, geef die haan maar een haldolletje, dan wordt ie rustig van.
    groeten, Chris

• 17 November 2007 - 16:16

Marianne:

Dag leuke Zwerfkeitjes,

Wat baalde ik als een stekker toen ik jullie niet meer kon bereiken zondag en maandag...! Had jullie graag nog ff opt laatste moment veel plezier enzo willen wensen, maar kreeg je voicemail. Heb ik ook al honderd keer gedaan, dus de 101e keer maakt dat ook niet zoveel indruk meer;) Waauw, jullie zitten er nu bijna een week daar in Verweg! Heel benieuwd naar jullie avonturen, sferen, kleuren, geuren, alles!

Doe maar heel voorzichtig maar doe ook ALLES wat je kan! Denk aan jullie, tot het volgende bericht!

Vroeemerdevroeem dredteketet,

Liefs, Marianne

PS Wat is kukeleku in het Thais?

• 17 November 2007 - 17:13

Familie Riedijk:

hee Sadaf !

fijn dat het goed gaatdaarzo,
    heel veel plezier daar nog & vooral heel veel succes.

liefs Familie Riedijk.