even terug naar het heden! - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Sander en Daphne - WaarBenJij.nu even terug naar het heden! - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Sander en Daphne - WaarBenJij.nu

even terug naar het heden!

Door: sadaf

Blijf op de hoogte en volg Sander en Daphne

11 December 2007 | Laos, Vientiane

Geen zorgen maken hoor!
Alles gaat hier goed :) Supergoed!

De afgelopen dagen hebben we behoorlijk moeten afzien, maar hebben er veel voor terug gekregen! We zijn namelijk even terug in de tijd geweest (ca 70 jaar terug)...
Nu hebben we dan eindelijk een internetverbinding gevonden en kunnen we jullie geruststellen.

Over een paar dagen (vier ofzo) komen we weer in de bewoonde wereld en hopen we jullie enorm veel te vertellen en mooie plaatjes te geven!

Dus nog even geduld lieve kijkbuiskinderen!

Alles goed daar verder thuis en op Schuylenburg en bij pensioenplatform???

Stefan, zorg goed voor jezelf (en voor Hedy) en Hedy, jij ook goed voor jezelf zorgen en voor steef natuurlijk; BETERSCHAP vanuit LAOS!

Ohja Mien, de sigaretten zijn hier heeeeeeeeeeeeeel goedkoop. (10 euro cent) hahahahhaa... stoppen zit er voorlopig dus niet in!

OHKEEE tot SNEL!....

HEEL VEEL LIEFS.... Sander en daf

OHJAAAAAA WILLEMPIE EN TIM??? HEBBEN JULLIE GEWONNEN????? we hebben vet hard aan jullie gedacht in de jungle!.....
Laat het ons snel weten......
Sander fluit heel hard cluelessliedjes in LAOS...

  • 11 December 2007 - 08:24

    Anne:

    Leuk om van jullie te horen, ik maakte me geen zorgen hoor, maar mis jullie wel! En kijk uit naar t volgende bericht met foto's! Toevallig heb ik jullie vannacht een grote mail gestuurd.. Hoeven jullie je ook geen zorgen te maken haha.. liefs en kusjes Anne

  • 11 December 2007 - 08:53

    Wilma:

    Hoi Sadaf,

    Fijn om weer iets van jullie te horen, hier bij PP gaat alles goed, hier en daar een zieke, sinterklas hebben we weer overleefd nu de kerst nog. Heel veel lieve groetjes vanuit Enske. Tot het volgende bericht.

  • 11 December 2007 - 09:36

    Cluelesstim:

    Hey honeys!

    2e plek! helaas geen eerste, maar wel in de modderfokkng milkyway gestaan! Ik zou het haast vragen hoe het met jullie is, maar dat heb ik zojuist gelezen..! klinkt echt als de reis van jullie leven man, moddervet! Veel plezier nog en neem mij een paar van die pakkies peuken mee!
    XXXXX,

    Tim

    (p.s. die bank is echt de BOMB!)

  • 11 December 2007 - 10:13

    WILLEMPIE :

    Ghehe inderdaad 2e plek, best netjes eh :) !!??
    Oh en ik ben aangenomen bij die job !!

    Ok, ik ga ff wat fotootjes kijken tot snel ,

    will

  • 11 December 2007 - 11:49

    Jolien:

    Heee goed te horen dat het goed met jullie gaat... ik zal geduldig wachten op alle nieuwe foto's en uitgebreide verhalen :) Ik mis jullie wel hoor!!

  • 11 December 2007 - 18:31

    Sanne Zwollywood:

    jjungle waren jullie in de junglee whoehoeooeo... te gekkk oow ik ga de fotos wel even kijken zie hier n dike motor links van me verschijnen..
    jullie missen hier wel heel wat hoor.. sinterklaas en kerst jezus nou die hollandse cultuur is echt zoo interresant jullie moeten hier eens gaan backpacken..

    nou veeeeeel plezier weer. tot de volgende keer.. hugs hugs

  • 11 December 2007 - 20:54

    Frank En Elise:

    Hé Dafne en Sanderettie,
    Heb jullie site gevonden en ga jullie volgen, leuk om te lezen wat jullie allemaal beleven.
    Pas goed op elkaar en geniet ervan!
    Hele Dikke kus uut ASSN

  • 11 December 2007 - 22:14

    Edna:

    HEY Daf en Sander!! Sorry dat ik nu pas wat plaats..... Ik denk aan jullie daar en ben zo blij dat alles goed gaat!! Hoop snel meer foto's te zien, ben echt superbenieuwd natuurlijk. En hey ben net er net achter dat Stefan ook lekker aan het reizen is!! Wtf! Meeehn... Ik boek ook even een tkt die kant op, okay?? ;-) Take care SADAF en enjoy the trip of a lifetime!! Heel erg veel liefs en een megasmakkerd, Eddy

  • 12 December 2007 - 08:03

    Esther (je Zus):

    Ha Sander en Daffie,
    fijn om weer iets van jullie te horen cq lezen! Inmiddels maakten we ons inderdaad een beetje zorgen...vooral onze moeder dan...Geniet van de reis!

  • 12 December 2007 - 11:19

    Ytje,:

    Gelukkig weer boven water, fijn dat het nog steeds geweldig gaat, we zijn hier in de kou weer hard op weg naar de Kerst en daar heb ik wel zin in maar als ik ruilen kon deed ik het meteen, veel plezier en tot horens van Ytje

  • 12 December 2007 - 15:54

    Bas:

    Hey dude's, genieten daar volgens mij. Idd was ons ma zoals gewoonlijk een beetje stressie, maar ook essie hoor:)Edith kan vanaf vonochtend al aan 1 hand meelopen, erug grappig om te zien. Jammer dat jullie niet op haar feessie kunnen komen, volgende keer beter. We eten jullie taartje wel op. We lezen driftig met jullie mee, groet'n Bas(terd), Alriaan en xxx van Edith

  • 12 December 2007 - 18:00

    Annemiek:

    Ha Sander en Daphne,

    Ik ben benieuwd naar jullie eeuw terug in de tijd ervaringen!Flardjes van jullie verhalen herken ik van mijn reis naar sri lanka lang geleden. Vogels die niet meer ophouden en nooit in slaap lijken te vallen. Ongelovelijk botsautootjes verkeer. Dat jullie daar doorheen durven rijden! Wat een moed.

    In Mien haar uitspraken zit steeds je naam verwikkelt hoor sander... gisteren nog gehoort. Sinterklaas is ook op de techniekweg voorbij. Vandaag zijn de kerstbomen opgetuigd. O ja de kippenmuurschildering is door mij gemaakt en nu af. Ed ( groep 1) heeft nog meegeholpen met eigen bedachte beestjes, die heel grappig zijn. Ik had ze zo niet kunnen verzinnen,

    Groetjes,

    Annemiek Haring


  • 12 December 2007 - 18:30

    Laura:

    Dag zuster Sandert,

    Ik heb over je gedroomd! Het was geweldig. We lagen samen op een thais strand en........ Nee hoor,
    ongein.
    Leuk om te zien hoe fijn jullie het hebben.
    Mien mist je. Na een aantal weken dacht ik duidelijk te hebben gemaakt dat je voorlopig nog niet terug zou komen maar van de week vroeg ze weer of jij er maandag was!? Nou ja, ze zit hier niet voor haar zweetvoeten he?

    Heel veel fun samen.
    Groetjes van Laura.

  • 13 December 2007 - 17:50

    Gerrie Ko:

    Sander je denkt toch buiten de poort nog aan Schuylenburg?
    Je kunt je kerstpakket ophalen,het ligt op de Techniekweg

  • 16 December 2007 - 19:37

    Nico:

    hey,
    Leuk wat te lezen van jullie. Ik heb nu al zin in meer.
    pas goed op elkaar
    XXX

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

Sander en Daphne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 36146

Voorgaande reizen:

07 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

vamos colombia!

06 Augustus 2012 - 04 September 2012

Indonesie

17 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

'Nokhoi Khor'

04 Oktober 2008 - 30 November -0001

Azië

30 November 2008 - 30 November -0001

Insha'Allah

30 November 2009 - 30 November -0001

Mojo

Landen bezocht: