OlieBOL!!! - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Sander en Daphne - WaarBenJij.nu OlieBOL!!! - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Sander en Daphne - WaarBenJij.nu

OlieBOL!!!

Door: sadaf

Blijf op de hoogte en volg Sander en Daphne

31 December 2007 | Laos, Vientiane

Jaaaaa nu is het hier bijna acht uur en we hebben nog vier uur te gaan voordat de klokken hier 12 uur slaan.
Nog even gauw een GELUKKIG NIEUWJAAR WENS naar jullie sturen, want om 22.00 gaat hier de stroom er weer af!
Don Det is 1 van de 4000 eilanden in de Mekong rivier tegen de grens van Cambodja en hier barst straks het feest los!!! (???)
Voor jullie speciaal nog even een foto gemaakt vanmiddag, want jaja we hebben een oliebol weten te vinden hier!

Gelukkig NIEUWJAAR en bouw er een mooi FEEST van!

Heeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel liefs en een dikke kleffe vette suikerkus sander en daf

  • 31 December 2007 - 12:45

    Dorien:

    Jullie ook een heel gelukkig nieuwjaar!

  • 31 December 2007 - 13:04

    Frank & Elise:

    Heel veel geluk / liefde / avontuur / plezier / en meer kan ik niet bedenken. Voor het nieuwe jaar toegewenst.
    Smok Frank en Elise

  • 31 December 2007 - 13:22

    Anne:

    Ooooooooo leuk! Jullie ook happy new year! xxxxxxxxx Anne

  • 31 December 2007 - 14:52

    Mama:

    Hallo lieve schatten,
    Hier is het pas vier uur in de middag,dus dat duurt nog even.We hebben wel al oliebollen gegeten en gaan vanavond met opa en oma naar cocco,oud en nieuw vieren.We hebben onze reis geboekt en wel naar Egypte op 5 februari.
    Fijn weer wat van jullie gehoord te hebben en een gezond en gelukkig nieuwjaar voor jullie beiden.Leuke foto,is het een echte oliebol?
    liefs en een dikke kus ook van Ruud

  • 31 December 2007 - 14:57

    Jolien En Willem :

    Ook een gelukkig en sexy nieuwjaar voor jullie :)

  • 31 December 2007 - 15:16

    Marieke En Irene:

    Hallo Daf en Sander,

    Wij wensen jullie een super 2008!! Dat al jullie wensen uit mogen komen.. Nog heel veel plezier daar en tot volgend jaar dan maar!!

    Liefs Marieke en Irene

  • 31 December 2007 - 16:28

    Aly En Ton:

    ook gelukkig nieuwjaar, we denken dat jullie al liggen te knorren wij zijn net terug. Zit er ook sambal in die oliebol??? Sander je bent grijs. Spreken elkaar nog doeiiii.

  • 31 December 2007 - 18:23

    Harrie:

    He luitjes ook een zeer gelukkig 2008, het knalt hier behoorlijk in Beilen city vannacht lekker old school naar Skopje.

  • 31 December 2007 - 21:37

    Luuk En Margriet:

    grijs of niet , jullie nog eens wat
    van de wereld.
    een gezond en gelukkig niewjaar.
    gr.

  • 01 Januari 2008 - 08:35

    Jacco, Esther,Gerwim:

    Ha zussie en Sander,
    wat een supermooie foto, we wensen jullie ook alle goeds toe!!!! Sander, word je zo grijs van mijn zusje? Ik kan me er iets bij voorstellen, er is nu natuurlijk ook geen ontsnappen aan.....hahaha Pas goed op jullie zelf, we genieten mee van jullie avontuur! Groet'n uut Bork

  • 01 Januari 2008 - 09:49

    Bas:

    Glukkig nw jr to you both van Bas, Alrie en Edith. Flink gefeest daar? Zal wel een aparte ervaring zijn om zover van huis oud&nieuw te vieren; gebruiken en gewoonten zijn vast anders, alhoewel jullie zitten wel te happen in een oliebol :). Wij hebben het hier allemaal wel overleefd. Edith is in ieder geval niet wakker te krijgen met vuurwerk, want we hebben haar de hele avond/nacht niet gehoord. We kregen vanochtend zelfs een toegift: 08.15 uur werd ze pas wakker. Veel plezier daar de komende tijd, Bas(terd), Alriaan en Edith(je)

  • 01 Januari 2008 - 14:37

    Cees En Erna:

    Jullie een mooi en gelukkig 2008 toegewenst.


  • 01 Januari 2008 - 20:15

    Ytje:

    hoi Daf en Sander,
    Met de kerst nog gedacht aan jullie kerstkalkoen maar dat zal wel tjaptjoy zijn geweest, oudjaarsnacht was ik bij mijn dochter in Arnhem(haar vriend is plotseling overleden aan een hartstilstand rn hij was nog maar 34 jaar)dus een verdrietig uiteinde. We hopen op een beter 2008 en wensen jullie natuurlijk alle maar gezondheid en plezier de komdende tijd.

    groetjes van Ytje

  • 02 Januari 2008 - 08:30

    Marianne:

    Dag lieve sander en daffie!

    Wens jullie ook een heel heel heel mooi jaar toe! Hopelijk zijn jullie 2008 goed ingeknald (was er vuurwerk? en wat voor vuurwerk?) en dat het nieuwe jaar nog maar heel veel leuke verrassingen meebrengt!

    Een frisse frieze buffelknuffel vanuit het noorden, liefs, Marianne

  • 02 Januari 2008 - 10:38

    Selma:

    hejjj lieve daf en san
    zonder oliebol geen echt oud en nieuwgevoel!!;-) hartstikke goed, superrr,geweldig, tof nieuwjaar. en proost op een mooie voortzetting van jullie al fantastische avonturen;-)
    hier in dev' hebben we in de vette dikke mist gezeten en ik heb geen drol van het vuurwerk gezien:-)) ook heel mysterieus....wel appart....
    nou thaise poeperts dikke knuf en tot de volgende keer maar weer
    xx selma

  • 02 Januari 2008 - 11:38

    Annemiek:

    Heel gelukkig nieuwjaar! Met heel veel spannende avonturen en nieuwe ontwikkelingen.Leuk om jullie steeds te volgen.

    Annemiek Haring

  • 02 Januari 2008 - 12:22

    Rassepasseknasse:

    hey bofkont, ik mis je post-it berichtjes op mijn bureau...:(
    Ik wil jullie een super gaaf,gezond,spannende, avontuurlijk en liefdevol 2008 wensen...

    Big hug Rasjaa
    The bosheks

  • 02 Januari 2008 - 18:49

    Jesss:

    heee Sander en Daphne
    Jullie een ontzettend tof,avontuulijk met veel lol en veel reis plezier in 2008!!!
    Zo hee dat hebben we ook weer gehad, de feestdagen. Ik ben naar Amsterdam geweest naar Ruigoord samen met sanne en nog twee meiden. Ik vond het echt een tegek feest. Vond het erg leuk om is een keer wat anders te doen met oud en nieuw. Hoe hebben jullie oud en nieuw gevierd? Lijkt me n leuke ervaring.
    Bij ons waren er alleen maar lijpe hippies enzo op dat feest. Erg tof.
    Nu weer ff bijkomen en rustig aan Cambodja!!

    dikke knuffel Jess

  • 03 Januari 2008 - 14:51

    Ytje:

    hallo Daf en Sander,

    Bedankt voor de leuke kaart, je staat er leuk op Daf, je lacht zo lief en je tandjes zijn zo leuk, fijn dat het leuk is daar!!!!!

  • 03 Januari 2008 - 15:03

    José:


    Hello Dafke en Sander,

    Wat zien jullie er gezond en gelukkig uit op de foto.
    Houen zo hé. Vanaf de servicedesk wens ik jullie alle goeds voor het nieuwe jaar 2008.
    Dat jullie gezond blijven en nog heel veel plezier beleven daar aan de andere kant van de aardkloot.
    Sorry voor het woord maar Ria bevestigt dat het echt een Nederlands woord is, oooh en Ytje ook.

    Liefs vanuit Enschede.


  • 03 Januari 2008 - 20:30

    Gerrie Ka.:

    Hallo Sander en Daphne,
    Ook van hieruit voor jullie een héél Gelukkig Nieuwjaar. Volgens mij wordt het hier een heel vaag jaar. het begon n.l. met zo'n dikke mist dat ik 's nachts niet naar huis kon en dat is erg hoor voor een structuurmens zoals ik.
    Nog heel veel plezier en wie weet tot een volgend berichtje.

  • 03 Januari 2008 - 21:46

    Nico:

    jullie de beste en wensen en dat jullie de mooiste dingen maar mogen zien en mee maken

    X X X

  • 04 Januari 2008 - 15:04

    Janina:

    voor jullie ook een geweldig 2008 gewenst, enne ontzettend bedankt voor de kaart was erg verrast heeeel leuk dikke kus terug

  • 07 Januari 2008 - 11:20

    Mir:

    Hey lieve Daf en Sander,

    Ik wens jullie een ontzettend gelukkig, gezond, liefdevol en spetterend 2008!
    Mogen jullie nog veel spannende avonturen beleven met z´n tweetjes en genieten van jullie reis!(en van alles wat er na komt natuurlijk:)

    Echt super tof om al jullie verhalen te lezen. En ik verbaas me nog steeds over hoe gezond(=poepie bruin) jullie eruitzien! Ik kom er nu pas achter dat ik niet alleen via hotmail (=geblokkeerd op m´n werk) kan inloggen, maar ook gewoon via the world wide web... domdiedomdom!
    M´n ruzie met m´n pc is weer opgelost, maar m´n stapels mail doorworstelen(slechts over de 200 :( ) blijft een obstakel. Wel relaxed dat ik jullie nu lekker vanaf m´n werk kan volgen, want in m´n vrije tijd kan ik vaak geen boe of ba meer zeggen en deze site is een aangenaam tussendoortje.
    Echt super al die foto´s, bijna onwerkelijk. Ik vind jullie wel bikkels hoor, met al dat ongedierte en de uitwerpselen. Maar al die indrukken maken natuurlijk een hoop goed:).

    Hoe was oud en nieuw daar? Spetterend vuurwerk gezien? Hier pas overdag op 1 januari, want er hing mist met zicht van minder dan 1 meter!
    Ben ´s avonds stapvoets naar Enschede gereden, durfde het aan omdat ik de weg goed ken, alleen het laatste stukje niet. Heb toen ook een afslag gemist, omdat ik die domweg niet kon zien, maar ik ben vanaf daar opgehaald. Er liepen meer mensen op straat voor auto´s uit om de weg te wijzen. Wel grappig hoor.

    Nou, nog heel veel fun X Mir

  • 08 Januari 2008 - 12:15

    Mien En Marieke:

    Sander en Daphne als jullie terug zijn vind ik het leuk als jullie mij komen opzoeken, om dan te vertellen over jullie reis.
    En natuurlijk nog de beste wensen van ons allemaal op Techniekweg 2.

    Sander van Mien krijg je een dikke zoen op je wang!

    En de groeten van Albert!

    Groetjes van ons allemaal!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Laos, Vientiane

Sander en Daphne

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 126
Totaal aantal bezoekers 36135

Voorgaande reizen:

07 Juli 2014 - 17 Augustus 2014

vamos colombia!

06 Augustus 2012 - 04 September 2012

Indonesie

17 Juli 2010 - 14 Augustus 2010

'Nokhoi Khor'

04 Oktober 2008 - 30 November -0001

Azië

30 November 2008 - 30 November -0001

Insha'Allah

30 November 2009 - 30 November -0001

Mojo

Landen bezocht: